9 Ocak 2014 Perşembe

KUZU TEMALI, MAGNETLER, KAPI SÜSÜ, SEPET, KEÇE İSİMLİK VE PERDE SÜSLERİ

Atilla Ali için hazırladığım kuzu temalı magnetler, kapı süsü, keçe isimlik, bebek sepeti ve perde süsleri..

Banu hanım bu ürünleri sipariş ederken kuzulu olmasını istediğini söyledi ve diğer desen seçimlerini bana bıraktı.  renkleri odasının renklerine göre hazırladık 
o kadar rahat ve severek çalıştım ki her ayrıntı içime sindi:) umarım çok severek kullanırlar.

Banu hanım'a seçimlerde esnek davrandığı için  çok teşekkür ediyorum:) 

Atilla Ali'ye ailesiyle birlikte sağlıklı, çok güzel, uzun bir ömür diliyorum.


kapı süsü, keçe isimlik ve perde süsleri fiyatı için buraya,
kuzulu bebek magnetleri fiyatı için buraya,
kuzulu bebek sepeti fiyatı için buraya..























4 yorum:

  1. Maşallah size.bayıldım.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok ama çok güzel olmuş buram buram emek kokuyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. şahane bir çalışma... çok özenle yapılmış.. çok muntazam olmuş. ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar zevkli ve temiz çalışıyorsun, fotoğraflarında kayboldum gittim, ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı