16 Nisan 2012 Pazartesi

kumaş boyamalarım kırlent oldu:)

kumaşları boyadıktan sonra, puantiyeli kumaşlar ve dantellerimi alıp ablama gittim tarif ettim ve bana bu kırlentleri dikti:) kılıf olarak hazırladım ve arkalarına gizli fermuarlar aldım.. cıvıl cıvıl kırlentlerim oldular:)
ellerine sağlık ablacım:)





bu desenleri de kızım için boyadım... sekiz yaşında ve bebekliğinden beri iş makinalarını çok çok sever.. onları gördüğündeki heyecanını anlatamam:)



bu da kızımın bir iş makinaları fuarından bir fotoğrafı...  babasıyla birlikte gitmişlerdi, bütün makinaların tekerleklerinde, koltuklarında, içinde dışında bir sürü fotoğrafı var, yüzündeki ifadelere bayılıyorum:)


bu gösteriyi anlata anlata bitiremedi:)


kırlentlerden iş makinalarına karma bir post oldu:) içimden geldiği gibi...
sevgiler...

55 yorum:

  1. hepsi birbirinden şahane, cıvıl cıvıl, elinize sağlık :) kızınızın iş makinalarına merakı ilerde mühendisliğe kadar gidecek heralde :) "mühendis hanım da işin içinde..."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süslü keçeler:) çok teşekkür ederim:) bakalım geçen sene astronot olmak istiyordu bu sene de öğretmenlik istiyor:)

      Sil
  2. merhaba, nasıl boya ile boyadınız çok güzel olmuşlar ?
    özge

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Özge:) sıvı kumaş boyalarıyla ve fırça ile boyadım:)

      Sil
  3. kırlentler harika olmuş. kızının iş mekinası merakı da enteresanmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANTİGONE, teşekkür ederim:) biz artık şaşırmıyoruz:)

      Sil
  4. kırlentler harika olmuş özellikle puantiyeli kumaşına ve dantellere bayıldım..emeğinize sağlık..kızınız çok şanslı,iş makina ilgisi olan bi kız cocuğu görmek kolay değil,ilgisi devam edecek mesleğini bu yol da şekillendirecek bence,kızınızı öpün yerime..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobihuzur, çok teşekkür ederim:) puantiye zaten herşeye yakışıyor bence.. dantelleri de çok seviyorum bu aralar:) kızımı öperim yerinize, teşekkürler:)

      Sil
  5. kırlentler çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. kırlentler harika olmuş.Cıvıl cıvıl baktıkça insanın içini açıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş çok teşekkür ederim:) beğenmenize sevindim:)

      Sil
  7. Ellerinize sağlık, harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
  8. Cıvıl cıvıl ne güzel olmuşlar, senin de ablacığının da ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. iyi günlerde kullan tatlım, birbirinden harika olmuşlar. Kızınında iş makinalarına ilgileri enteresan, hadi benim oğluş onları görünce bayılıyor ama kızların ilgisi enterasan geliyor. Büyüyünce makina mühendisimi olacak nedir ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marifetli cadı:) teşekkür ederim:)umarım büyüdükçe bu makinaları erkek çocuklar sever diye bir etkiye kapılmaz.. çünkü içinden geliyor, herhangi bir etki yok:)

      Sil
  10. Bayıldım her bir ayrı güzel olmuş ellerine emeklerine sağlık. Kızın ilerdeki mesleğini seçmiş galiba, desene bir mühendis yetişecek yakın bir gelecekte. onları ne yapacaksın bitince paylaşırsan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiamma, çok teşekkür ederim:) bakalım nasıl yapacak meslek seçimini:) onları da kızımın odasına minder yapmayı planlıyorum:) bitince paylaşırım tabii:)

      Sil
  11. çok güzeel ki kırlentler.
    :)
    kullanılmaz bakılır sadece.
    :)
    iş makinası seven kız?
    babasından dolayı olmalı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, çok teşekkür ederim:) babasından dolayı değil pek:) kendi kendine:)

      Sil
  12. İkinizin de ellerine sağlık, çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. Abla, kardeş maharetlisiniz demek:) Genlerden geliyor:) Çok güzel olmuş kırlentlerin, iyi günlerde kullan.
    Kızına da maşallah. Ben senin çocuğun olduğunu bırak evli değilsin zannediyordum:))) Prensesine ve sana sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyancım, çok teşekkür ederim:)beğenmene çok sevindim:) genelde pek kendimden bahsetmiyorum:)ondandır:) çok teşekkürler sevgiler..

      Sil
  14. Kırlentleriniz harika olmuş.. Ellerinize sağlık! SEVGİLER! ;)))

    YanıtlaSil
  15. Valla Ecerim bu yastıkları görünce deli oldum resmen :) ne kadar güzel olmuşlar, bayıldım ya. Senin işlerini çok seviyorum, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, çok sevindim deli olmana:)çok çok teşekkür ederim:) hep yanımdasın zaten.. sevgiler..

      Sil
  16. aaaa bunlar ne yaaaa,süpermişşş.şimdi keşfettim seni yorum candır dedim başladım yazmaya..bu gece keşif gecem sanırım.senin gibi mağrifetli elleri keşfediyorum:))hemen diğer postlarına uçuyorum ve izlemeye alıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAKTERiiii:) hoş geldin:) çok teşekkür ederim çok sevindim:)

      Sil
  17. ne şeker kırlentler, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. çok şekerler.harika.ikinizin de eline sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Benim minik kızım da 3,5 yaşında ve Caillou hastası.
    Baba ben büyüyünce kiminle evlenicem diyor.
    Ben de Caillou olmaz ama Keloğlan belki diyorum :)
    Çok güzel olmuşlar eline sağlık.

    YanıtlaSil
  20. :):)dimi keloğlan iyidir:) çok teşekkür ederim:) öperim kızınızı...

    YanıtlaSil
  21. Maşallah abla kardeşe ! Kırlentler ne kadar güzel olmuş,tam yazlık,cıvıl cıvıl. İyi günlerde kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. colette, çok teşekkür ederim:)yazlık oldular evet:)

      Sil
  22. Bu yastıklar harika!!!
    Çok düzgün dikmiş ablanız. Danteli de çok yakışmış, çok beğendim.
    Kızınızın iş makinelerini bu kadar sevmesine şaşırdım. Hadi ben alışkınım iki oğlanla inşaatların önüne dikilmeye ama kız çocuğu olandan şimdiye kadar hiç duymamıştım. (kendim hariç, ben de çok severdim küçükken:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semi, çok teşekkür ederim, sizin gibi harika şeyler diken birinden bunları duymak çok güzel:)
      kızımın odasında hem barbie koleksiyonu hem iş makinası koleksiyonu var:) bu durum benim de hoşuma gidiyor:) yorumları okudu ve 'anne mühendis mi olsam acaba?' demeye başladı:)

      Sil
  23. Kırlentleriniz çok şık ve çok şeker görünüyorlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  24. inanmıyorum.tek kelimeyle harika.bir de puantiye girince araya inanılmaz güzel olmuşlar.ellerine sağlık arkadaşım !!!bende küçükken bayılırdım bu tür araçlara.ne güzel olmuş grayder :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. smilena:) çok çok teşekkür ederim:) kızım çok sevinecek:)

      Sil
  25. Bu puantiyeli kırlentlere bayıldım , harika olmuşlar , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep, çok teşekkür ederim:)sevgiler:)

      Sil
  26. bittim, bittim, daha ne diyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lolipu, çok teşekkür ederim:) ben de çok mutlu oldum:)

      Sil
  27. Diyecek sözüm yok, bayıldım, hele birkaç tanesine bittim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wildpoppy, hoş geldiniz bloguma:) çok teşekkür ederim:) beğenmenize mutlu oldum:)

      Sil
  28. Desenler çok dinamik , ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  29. o kadar tatlılar ki... :)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı