11 Temmuz 2013 Perşembe

ecerce 2. yaş çekilişi

merhaba arkadaşlar:)
 blogumu 10 Temmuz 2011'de açtım. İki sene benim için çok dolu, verimli ve keyifli geçti. Blog dünyasında olmaktan çok mutluyum. Yorumlarıyla hep yanımda olan, desteklerini ve beğenilerini her zaman hissettiğim siz sevgili blog arkadaşlarımı ve izleyenlerimi yine bir hediyeyle sevindirmek ve 2. yaş kutlamamı yapmak istiyorum:)
şartlar geçen seneki çekiliş şartlarımla aynı;

izleyicim olmanıza veya bloglarınızda paylaşmanıza gerek yok.
sadece yorum istiyorum, 'ben istiyorum' şeklinde:)
blogları olmayan arkadaşlar için facebook sayfamdaki yazıya yorum istiyorum..
ikisine birden yorum yazarsanız da çekiliş hakkınız yine bir oluyor, bir kişiye bir çekiliş hakkı ne olursa olsun:)
( yurt dışından katılım alamıyorum:( ) 

sormak istedikleriniz olursa 0ecerce0@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

BAŞLANGIÇ TARİHİ: 11 Temmuz 2013
BİTİŞ TARİHİ: 10 Ağustos 2013
KAZANANIN AÇIKLANACAĞI TARİH: 11 Ağustos 2013

ve hediyemiz..
1.8 mm mdf 'den kestiğim ve siyaha boyadığım Mustafa Kemal Atatürk imzası..

ÖLÇÜLER: imza öçlüsü: 12x45 cm
rakam ölçüleri: 4 cm




hepinize iyi günler:)

47 yorum:

  1. bennnnnn istiyorummmm :Dhttp://burcininhayaladasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. İnşallah ilk yorum benimdir. Ve inşallah bu hediyeyi ben kazanırım çünkü ilk yayınladığında çok ama çok beğenmiştim.
    Yani kısaca ben istiyorum.
    Herkese de bol şanslar ...

    YanıtlaSil
  3. istiyorum harika olmuşşşş :) http://sevgiatolyesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ben istiyorum hemde çok istiyorum

    YanıtlaSil
  5. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !!!
    Ben istiyorum çok istiyorum hemde muhteşem bir hediye ;)
    herkese bol şanslar ama en çokta şans benden yana olsun yeni evimde bu muhteşem imza şahane duracaktır eminim yeni evimin hediyesi olsun isterim :)
    http://1dalda2baykus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Bunu istemeyen olamaz galiba :) bende istiyorum hemde çoookkk :)

    YanıtlaSil
  7. ben de istiyorum :) meryemdurgut.92@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. en güzel hediye istiyorum:)
    mavipotin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogumu kaldırdım ama hala burdayım:) esradincer@windowslive.com

      Sil
  9. Süper vallahi, bayıldım hediyeye, ben de istiyorum :)
    Ve Tebrikler elbette :)

    YanıtlaSil
  10. İkinci yaşın hayırlı olsun nice senelere inşallah:) Ahşap çalışmalarının hepsi birbirinden güzel ama bu çalışmanın yeri ayrı tabi. Ben de istiyorum :D

    YanıtlaSil
  11. Bu kadar anlamlı bir hediyeyi kim istemezki bende istiyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Dremel ile harikalar yaratmaya başlamışsınız bile...
    Ben de istiyorum ...

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir çekiliş. Ayrıca çıkar amaçlı yapmamanız da çok hoşuma gidiyor. Normalde bu tarz çekilişlere katılmıyorum ama sizinki faklı. Hem hediyenin kendisi açısından hemde bahsettiğim diğer nedenden. Kısacası "istiyorum":)

    YanıtlaSil
  14. Bu güne kadar kimsenin çekilişine katılmadım. Çünkü yok bloğunda paylaş, yok face te yaz, yok sayfamı beğen, yok izleyicim ol, yok blogvinde de duyur... Verme arkadaş, istersen bir de yalvaralım sayfana trafik artırmak için. Çok ayıp. Üfürükten teyyare verip bir de bin dereden su getiriyorlar. Hediyenin ne olduğu önemli değil, içten, samimi, beklentisiz, karşılıksız olmalıdır. Hediyeyi veren karşılıksız vermelidir. Hediyeyi alan da baktıkça "bu bana blogdan falanca arkadaşımdan geldi" diye mutlu olmalıdır. Neyse, onlarınki de başka bir bakış.
    Ben 100. ve 150. izleyicilerime bir hediye vermek istemiştim ama bilgilerini istediğimde pek de oralı olmadılar. Bir de iş yerimde ağır zamanlar geçirdiğim için azıcık bunalımdayım, ben de ısrar etmedim. 200. izleyicinin sırasını ise bilemiyorum, kontrol etmemiştim birkaç tane birden izleyicim olmuş.
    Hediyeni de çekilişteki tarzını da anlamlı bulduğumdan, "ben de istiyorum" dememek için hiç bir sebep görmüyorum. E o zaman ne duruyorum? Ben de istiyoruuummmm!
    Bu arada çekilişin linkini sayfamda yayınlayayım da, herkese örnek olsun. İstemezsen, bana yaz, yayından da kaldırırım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. NİCE BOL KAZANÇLI GÜZEL SENELERE İNŞALLAH.YAPTIKLARINI HER ZAMAN ÇOK BEĞENDİM,ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.BEN DE İSTİYORUM!!!

    YanıtlaSil
  16. Bayıldımm. Ben de istiyorum:)

    YanıtlaSil
  17. Ben bu hediyeye bayıldım, benim olmalııııı,istiyorumm

    YanıtlaSil
  18. şu zamanda çok anlamlı bir hediye ....
    Umarım bana çıkar.
    atolyenarhandmade@gmail.com
    pınar

    YanıtlaSil
  19. Bugüne kadar gördüğüm en güzel hediye desem yanlış olmaz bu güzel ve emek verilmiş hediyeyi bende istiyorum dilerim bana doğru gelir sevgiler.ilkeharputlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel bir çalışma. Bende istiyorum.

    YanıtlaSil
  21. çekilişlere katılmamaya karar vermiştim ama böyle güzel bir hediye için katılmamak olmaz. bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  22. Tabi ki de İSTİYORUMMMMM

    YanıtlaSil
  23. Ben istiyorum çünkü yeni evimin baş köşesine çok yakışır=) iburcuunsal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. ben çok ama çok istiyorum...

    YanıtlaSil
  25. Ecer abla çalışmalarının hepsi birbirinden güzel ancak bu çalışmanın yeri çok ayrı olmuş bende istiyoruum :)

    YanıtlaSil
  26. Merhaba:)
    Görür görmez çok beğendim, kesinlikle istiyorummmm:)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Merhaba,

    Ayh bayildim buna, elinize, akliniza saglik.

    Tabi ki istiyorum:)

    Bol $ans bana:)

    Tiki Kezban
    http://tikikezban.blogspot.com/
    tikikezban@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Şimdiye kadar gördüğüm en anlamlı çekiliş hediyesi!
    Ben istemiyorum diyebilir miyim? Tabii ki istiyorum:)

    YanıtlaSil
  29. Bloğunuzda yayınladığınız ilk gün Aşık omuştum çalışmanıza... Bu güne kadar hiçbir çekilişe yarışmaya katılmadım. umarım ilk defa da şans benimledir. Elinize emeğinize sağlık... Ben de çekilişe dahil olmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar, çalışmalarınızı yakından izliyor ve çok beğeniyordum.Hepsi çok güzel ama bu eminim herkesin yüreğini kıpırdatan evinde olmasını isteyeceği çok ama çok harika bir hediye.ve bende istiyorummmmm

    YanıtlaSil
  31. Çok anlamlı bir hediye !
    Can-ı gönülden istiyorum...

    nowacraft@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. ben istiyorum kesinlikle evimizde olmasını istiyorum... Ben 15 yaşında lise 2 öğrencisiyim. hayatımda babam olarak yakın gördüğüm, sanki daima yanımızdaymış gibi hissettiğim hayran olduğum ve takdir ettiğim tek insan Mustafa Kemal Atatürk. ve Mustafa Kemal hayranı olmak beni gururlandırıyor. zaten yaşadığımız yerde beni ve ailemi tanıyan birçok kişi aşırı derecede Mustafa Kemal hayranı olduğumuzu biliyor. bize Atam'ı hatırlatıcak başka bir şey daha olan bu güzel el emeğinizin evimizde olmasını istiyorum. çekilişte kime çıkarsa çıksın bu güzel ve özel yapımınızın yağımını anlatır mısınız bana çıkmazsa bile yapmaya çalışmak istiyorum. bu arada ellerinize sağlık çok güzel olmuş :) ..

    YanıtlaSil
  33. Keyifle izliyorum. Benimde evimin bas kosesinde olmali bende istiyorum..

    YanıtlaSil
  34. İnanılmaz çalışmalarınızdan bu anlamlı hediyenize bende talibim.Bende istiyoooruuum :)

    YanıtlaSil
  35. bende istiyorum, bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  36. bu güzel hediyeyi istememek mümkünmü. bende istiyorum bende..

    YanıtlaSil
  37. İyi geceler, çalışmalarınıza hayran kaldım, özellikle 18 yaşında ki oğluma hediye edebilmek için ben de istiyorum. İyi çalışmalar ...

    YanıtlaSil
  38. sevgilime anlamli bir hediye etmek istiyordum.bunu gordum ve bu hediyeyle cok mutlu olucagini bildigim icin cekilisin bana cikmasini cok istiyorum

    YanıtlaSil
  39. Bende çekilişe katılmak istiyorum çok güzel bir hediye şanslı olan kazansın bakalım :)

    YanıtlaSil
  40. blog şahane hediye dahada şahane.. umarım benim olur.. herkese bol şans... :))

    YanıtlaSil
  41. ben de istiyorum atamın imzasını.
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. çok anlamlı ve güzel bir hatıra benim olsun istiyorum.
    sevgiler
    biraydamasali@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. duvarımın en güzel yerine asacağım eğer kazanırsam..ben de katılmak isterim.sevgiler.

    bu arada bloğum yok ama face sayfanıza katılmak istediğimi yazdım.

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. izleyicinizim. inşallah benim olur. çok istiyorum :)

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Geç kaldım mı acaba istemek için? :)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı