24 Ocak 2014 Cuma

SELEN ÖZMEN (ABLAM) BLOG AÇTII:):)

Benim canım ablam, en iyi arkadaşım ve aynı zamanda eltim:) Selen Özmen blog dünyasına girmiş bulunmakta:) 

Dikiş işlerini zaman zaman blogumda görmüşsünüzdür... Şimdi kendi sayfası ve harika fikirleri var:) çoook yakında çok renkli, çok tatlı ürünler göreceksiniz sayfasında.. ayrıca gelinlikler, giyim, ev tekstili çalışmaları, dikiş eğitim aldığı için çok işinize yarayacak püf noktalar, yapım aşamalı postlar da olacak..
Ortak çalışmalarımız da olacak tabii:)

BLOG ADRESİ;

http://selenozmen.blogspot.com.tr/



10 yorum:

  1. Bol okurlu, bol yorumlu ve hayırlı olsun :) Hemen takibe alıyorum.

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun, beklemedeyiz:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun Ecerim :) hemen bakıyorum.

    YanıtlaSil
  4. bu şirin foto ikinizsiniz ha.
    :)

    tımım bak hem bakarım hem de tanıtırım ki onuu blogumdaa.

    :)

    (bu haftaki "sade ve derin deep tone" yazımı okudun mu amaaa)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, teşekkürler:) okudum tabii ve çok sevindim:)

      Sil
  5. aklımda bak tanıtcam arkadaşımızı, ilk blognot yazımda.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:):) arkadaşımız çok sevinecek:)

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı