29 Şubat 2012 Çarşamba

ECERCE DÜKKAN




merhaba herkese:)

yeni sayfam ecerce dükkan'ın açılışını yapıyorum bugün:)

Uzun zamandır aklımda olan dükkanımı sonunda açtım. Günde 12 saat çalışınca ve gerçek bir hobi delisi olunca yaptıklarım evde birikmeye başlamıştı, ilk başta neden satışını yapmayayım dedim soranlara satılık demeye başladım, 3 senedir bu işten para kazanıyorum. Bazı sitelerde ürünlerimi satışa sundum ama çok ilgilenemedim, mailler almaya başladım sipariş verenler ve fiyat soran insanlar çoğalmaya başladı ben de bu sayfayı oluşturmaya karar verdim.


http://ecercedukkan.blogspot.com/



23 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım.
    Hayırlı ve bol bereketli kazançların olsun inşallah.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı olsun canım! Allah bol kazanç ve hayırlı müşteri versin !

    YanıtlaSil
  3. okuyan... çok teşekkür ederim gerçekten, yalnız bırakmadığınız için... dilekleriniz için...

    YanıtlaSil
  4. colette, çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:)

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun müşterilerin ve kazancın bol olsun.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun, çok isabetli bir karar olmuş. Bol satış olacağından eminim :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten iyi bir karar!
    Hem yeteneklisiniz, hem çalışkan...
    Hayırlı olsun, bol satışlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun, bol satışlar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. hayırlı olsun bol kazançlar

    YanıtlaSil
  10. Süper fikir.. ellerine sağlık.. zaten yaptığın herşey çok güzel çok kıymetli hakkını alman lazım=))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Çok iyi bir karar olmuş bence Ecer. Hayırlı satışların, bol kazancın olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  12. hayırlı olsun .bol ve bereketli satışlar olsun inşallah.çok güzel ürünler.herşey çok zevkli...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. mrifetli hanımlar klübü, çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  14. cebimdeki renkler:) çok teşekkür ederim bu güzel düşüncelere:)

    YanıtlaSil
  15. semi, çok teşekkür ederim, çok güzel böyle şeyler duymak:)

    YanıtlaSil
  16. nalan hanım, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  17. elişi defteri, çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  18. gönül hanım, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  19. efser, çok teşekkür ederim, gerçekten çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  20. hco:) teşekkür ederim:) iyi olmuş değil mi:):)

    YanıtlaSil
  21. smilena, çok teşekkür ederim güzel düşüncelerinize:)

    YanıtlaSil
  22. bloğunuzu zevkle takip ediyorum.yaptığınız herşey birbirinden güzel.hayırlı olsun.bol kazançlar dilerim.

    YanıtlaSil
  23. iyi yapmışsın ki.
    kazan tabii ki bişiler.
    :)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı