24 Aralık 2013 Salı

KUZULU KAPI SÜSÜ(DERİN) ve benden haberler:)

Geçen hafta Derin için hazırlayıp gönderdiğim daha önce de Damla için hazırladığım kuzulu kapı süsü.
herhalde çoktan kullanılmaya başlanmıştır:) güle güle severek kullanılsın:)








Ben gece gündüz çalışmaya devam ediyorum.. sadece yemek molası verebiliyorum 10 gündür.. araya bir de ateşli hastalık sıkıştırdım ve aşırı kaygıdan hemen iyileştim:):)

200+50 parça ürün gönderdim geçen hafta.. bu hafta da 500 ürün gidecek..bittiğinde herşeyi ayrıntısıyla paylaşacağım. Uğrayamayabilirim buralara bir kaç gün:)

Kim ne işle uğraşıyorsa herkese kolay gelsin:)





1 yorum:

  1. merhaba, beğeniyle izlediğim siteniz var. El işlerinizi çok zevkli buluyorum. Kolay gelsin. Sizden ricam alfabe formatınızı ifakat6@gmail.com adresine gönderebilirmisiniz?

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı