9 Aralık 2013 Pazartesi

Merve'nin minion temalı doğum günü :)

8 Aralık kızımın doğum günüydü.. 9 yaşına girdi...

Temamız meşhur ve inanılmaz sevimli minionlardı:)

Arkadaşları için hediye minionlar hazırladım, minionlu pastalar yaptım... ilk şeker hamuruyla pasta denemem oldu:) kalan hamurlarla da kurabiyeler süsledik...

ve yoğun kar yağışına rağmen gelen tüm misafirlerimizle harika bir akşam geçirdik:)

tabii ki Merve inanılmaz mutluydu.

Hep mutlu ol Merve'cim huzurlu, mutlu, sağlıklı, çok güzel bir ömrün olsun:)
















minionlar dükkan'da..



12 yorum:

  1. Kızınızın doğum günü kutlu olsun !Sizinle birlikte nice yaşlara sağlıkla ,mutlulukla, huzurla...

    YanıtlaSil
  2. Nice nice mutlu yıllara..Sağlıkla, neşeyle, heep sevdikleriyle birarada...Minion da mı varmış, hiç duymamışım onu, ben de bir yaşıma daha girmiş oldum şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elift,çok teşekkürler:) Çılgın hırsız filmindeki karakterler minonlar..izlerseniz beğeneceksinizdir:)

      Sil
  3. Mutlu sağlıklı huzur dolu yıllar diliyorum sevgili Ecer.. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  4. Kiziniza saglik ve huzur dolu nice yaslar diliyorum. Bunlara benim kizlarim da bayiliyorlar. Ne guzel hazirlamissiniz, ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evy craft, çok teşekkürler:) ben de bayılıyorum:):)

      Sil
  5. heeey çok tatlı herşey bi de öp onu benim içiiin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone:) teşekkürler.. memnuniyetle öperim:) sevgiler..

      Sil
  6. Oğluşuma bu temayı düşünüyordum Google da aradım sizi buldu ilk :) ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. elinize sağlık çok güzel olmuş.bende aynı temayı düşünüyorum oğlum bayılıyor minionlara size zahmet bikaç sorum olacaktı kekini nasıl yaptınız tarifini verimisiniz.şeker hamuruyla kaplamak zormuydu. püf noktalarını verirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı