11 Aralık 2011 Pazar

mum eskitme çocuk bankı...

mum eskitmeyle çocuk bankı yaptım...




25x80 tahta bir raf aldım, bir metrelik çıtayı dörde böldürdüm ve rafa vidaladık.

Yeşil ahşap boyasıyla boyadım, üzerine mum sürdüm. mumun üstünü bordo boyadım ve bulaşık teliyle eskitme yaptım. Renkten memnun kalmadım üzerini beyaz boyadım. Bulaşık teliyle tekrar eskitme yaptım ve istediğim dokuyu buldum.





 Üzerine aynı ölçülerde polar minder diktim, kenarlarına düğmeler dikerek alttan lastikle tutturdum.







kullanıma hazır:)

39 yorum:

  1. çok çok tebrik ediyorum:)
    ne güzel fikirlerin var ve uygulamalarında oldukça zevkli...
    kalpli minderlerin renkleri de pek hoş...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. fikir yaratan kızım hayran oldum yaptığına çokkk ama çokk beğendim,ellerine sağlık,

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş,bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Bakıyorum da hayal gücünde yine sınır tanımıyorsun... :)

    YanıtlaSil
  5. sevgili ecer bayıldım bankına.yaratıcılığına hayranım.geçen gece ablamla bloğunu inceledik.o da
    çok beğendi ve takdir etti.tek tek tüm çalışmalarına yorum yazmak istedim ama olmadı.tekrar tebrik ediyorum seni yaratıcılığın ve çalışkanlığın için.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. 10 PUAN 10 PUAN 10 PUAN :) Ellerine sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  7. Çok faydalı bir blog post olmuş, evim de deneyeceğim bunu :)

    YanıtlaSil
  8. Ben artık diyecek söz bulamıyorum. Her çalışmanla beni şaşırtıyorsun ama bu son nokta :)

    Ecerim valla çok zevkli ve yaratıcı bir çalışma bu. Hem bank, hemde minder harika..Ellerine saglık

    YanıtlaSil
  9. Ahşap uygulaman harika, ama o şeker minderi banka tutturma tekniğine bittim, ne akıllı hatunsun :)

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. ne hoş fikir ve uygulama, harika olmuş, güle güle kullanın, sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. okuyan çook teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  13. aksungur46, çok sevindim yorumunuza:) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Hobi Nehrinde Seyahat, çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  15. alanay, çok sevindim, ablanızın beğenmesine de, çok teşekkürler:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Bolat, teşekkür ederim, sevindim:)

    YanıtlaSil
  17. Aslıcım, çok teşekkür ederim:) yorumlarını okumak çok keyifli...

    YanıtlaSil
  18. Banu hanım, çok teşekkür ederim, çok sevindim beğenmenize:)

    YanıtlaSil
  19. Bahar, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  20. Elişi Defteri, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  21. This blog is really awesome! Please keep going on, we are now a reader of your blog:) we are still looking for creative persons like YOU being a reader of our new photography blog and helping us to improve our creativity:) please visit us
    best regards
    www.vier-augen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. ellerine sağlık cnm çok cici olmuş:)

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. allah allah ya cnmm ya hayal dünyan ne kadar geniş kutlarım süpersin harikasın :))

    YanıtlaSil
  24. bayıldım ben bu banka! süper!

    YanıtlaSil
  25. harika olmuş, iri düğmeyle bağlama fikri de süper:)))

    YanıtlaSil
  26. sonsuz dekorasyon çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  27. mavi, çok teşekkğr ederim, ne güzel şeyler yazmışsın:)

    YanıtlaSil
  28. Gamze, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  29. Noblesse, teşekkür ederim, sevindim fikri beğenmenize:)

    YanıtlaSil
  30. Two-Photographers, thanks:)

    YanıtlaSil
  31. Bu "harika" çalışmanın geç farkına vardım. Ne güzel bir fikir, nasıl güzel çalışma böyle....Tebrikler!!!

    YanıtlaSil
  32. Neeee nasıl ya! söyleyecek birşey bulamıyorum artık. TEBRİKLER

    YanıtlaSil
  33. Semi'nin mutlu elleri teşekkür ederim:) güzel yorumunuz çok mutlu etti beni:)

    YanıtlaSil
  34. aydinbas, çok teşekkür ederim:)çok sevindim beğenmenize:)

    YanıtlaSil
  35. Süper fikir. Zekice ve pratik. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  36. şahane olmuş eline sağlık...

    YanıtlaSil
  37. Merhaba, müthiş olmuş,bayıldım. Rafı nereden aldınız acaba?Bir de hangi marka ahşap boyası ve cilası kullandınız?Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı