19 Aralık 2011 Pazartesi

bebek kapı süsü...

bebek odaları için kapı süsü denemem...









28 yorum:

  1. çok şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. polar ,keçe ve o tüyler ayrı bi hava katmış cnm sıradan olmayan hoş bi süs olmuş

    YanıtlaSil
  3. Ben kapı süslerini pek fazla sevmiyorum ama bu çok şirin olmuuuş.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel çok farklı olmuş canım..hele o keçeler ayrı hava katmış..ellerine fikrine sağlık..sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. denemeniz mükemmel olmuş renklerin uyumu ve sadeliğini çok beğendim.emeğine ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Deneme gibi durmuyor, gayet profesyonel:)

    YanıtlaSil
  7. bence çok şirin ve orjinal olmuş.. piyasada olanlar beni nedense hiç cezbetmiyor ama sizin çalışmanız bence çok güzel..
    elinize sağlık=)

    YanıtlaSil
  8. Klasigin dışında, çok orjinal bir kapı süsü olmuş. Çok begendim ecerim ya :)

    Ellerine, zevkine saglık..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş, ellerine sağlık, kesinlikle devam etmelisin.

    YanıtlaSil
  11. Çok şirin olmuş Ecer, hem şık hem sade. Ellerine sağlık. Arkadaki tüyler kumaşın mı?

    YanıtlaSil
  12. internette gördüklerimden daha değişik olmuş dolayısıyla daha bir özgün ve de çok güz<el.ellerine sağlık sevgili ecer...

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş eline emeğine sağlık..

    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. eylül teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  15. mavi teşekkkür ederim:) polar olmazsa olmazdı dimi:)

    YanıtlaSil
  16. ayyüce teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  17. hobihuzur teşekkürler:)sevindim beğenmenize:)

    YanıtlaSil
  18. aksungur46, teşekkür ederim:) Ben de daha sade şeyleri seviyorum, sevindim:)

    YanıtlaSil
  19. Semi'nin mutlu elleri, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  20. Efser teşekkür ederim:) çok sevindim, bakalım daha farklı süler deneyeceğim):

    YanıtlaSil
  21. Aslı teşekkür ederim, çok sevindim gerçekten:)

    YanıtlaSil
  22. Noblesse teşekkür ederim:) yorumunuz mutlu etti beni, aklımda bir kaç fikir var, ben de yapmak devam etmek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  23. Cebimdeki renkler, çok teşekkür ederim:) arkadaki ayrıca bir tüy, polarla ördüğüm parçanın arkasına yapıştırdım:)

    YanıtlaSil
  24. alanay, teşekkür ederim:) acaba farklı bir şey yapsam nasıl tepkiler alır diye merak ediyordum, çok sevindim o yüzden:)

    YanıtlaSil
  25. Moda Kulisi, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı