27 Haziran 2014 Cuma

YENİ YENİ YENİ İŞLER:)

İnstagram hesabı açınca blog yazma hızım çok azaldı farkındayım:) bu ay o kadar sıkı çalıştım ki sadece tek kare fotoğraflar çekip paylaşabildim şimdi hepsini toparladım buradan da paylaşacağım. bool bol fotoğraf var:)

hepsinin fiyatlarını ECERCE DÜKKAN da sağ taraftaki başlıklarda bulabilirsiniz.

Volga bebeğe kapı süsü ve 70 adet kurbağalı cüzdan hazırladım:)





iki ayrı bebeğe bulut magnetler hazırladım:)




çeşit çeşit bir sürü sünnet temalı ürün hazırlandı yollandı:)





bu arada kızım için uzun zamandır yapmayı planladığım bu panoyu hazırladım:)


Ali Efe'nin doğum gününe tehlikeli korsan magnetler hazırladım:)



Ozan'a küçük prensli kapı süsü hazırladım:)
Tutku bebeğin kapı süsü:)


Melodi'nin kapı süsü:)

 Fatih ve Ömer kardeşlerin panoları:)


daha önce doğumuna magnetler hazırladığım İdil bebeğin 40'ı için bu nazar boncuklarını hazırladım:)



şimdilik bu kadar:) yarın da başka başka şeylerle yine burada olacağım duyurularım da olacak.. temmuz ayı geldi blog açılışına özel çekiliş zamanı da geldi:)
sevgiler:)


3 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı