8 Mart 2012 Perşembe

kapı süsü - bir sepet:)



merhaba.
.
yine bir kapı süsüyle geldim:) 
farklı bir tür kınnap iple kapı süsünün zeminini hazırladım, sevimli bir baykuş dikip, kuru bir dal parçasının üzerine kondurdum, biraz yaprak biraz yıldızla süsledim:)





 baykuşun gözlerini de elyafla doldurdum, daha şaşkın baksın diye:)




asma kısmı için, polar şeritlerle bir ögü hazırlayıp, üzerini de fiyonkla süsledim...




bu sepeti de bebek sepeti yapmak için süslemeye başlamışken, bu halini çok sevdim... kendim kullanmaya karar verdim:)
bir şerit hazırlayıp, şeridi böyle bir fiyonkla birleştirdim:)




kapı süsü dükkan' da, sepet evde yerini aldı:)

39 yorum:

  1. Kapı süsü çok farklı, çok özgün olmuş. Kınnap kullanman, o şirinmi, şirin baykuş, o dal, yapraklar, yıldızlar ah daha ne diyeyim, hepsi çok güzel Ecerim ya :) sepetteki o puantiyeli ayrıntı yetmiş zaten. Ellerine, zevkine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, çok teşekkür ederim:)çook sevindim beğenmene:)

      Sil
  2. çok güzel olmuşlar, bende de aynı sepetten var, puantiyeli kumaşla süsleme fikrini sevdim, hemen bulup yapıcam, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süslü keçeler, çok teşekkür ederim:) düz kullanmak yerine böyle hoşluklar katmak çok hoşuma gidiyor:)

      Sil
  3. kapı süsü doğal, sade ve çok güzel olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada ve deniz, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Baykuşun ifadesi çok şirin gerçekten:) Kapı süsünü çok beğendim.
    Sepeti de kendine saklamakla iyi yapmışsın:)
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyan, çok teşekkür ederim:) ben de çok sevdim baykuşumu:)

      Sil
  5. yok böyle bir güzellikkkk, kapı süsü ve sepet muhteşem olmuş arkadaşım emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marifetli cadı, çok teşekkür ederim:) sevindim beğenmenize..

      Sil
  6. her ikisinide çook beğendim ellerinize sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobi mutfağım çok sevindim beğenmenize, teşekkür ederim:)

      Sil
  7. dur bunu deneyip anneme hediye edeyim. ne sevinir ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone:) ben de görmek isterim denenmiş halini:)

      Sil
  8. HER İKİ ÇALIŞMAYA DA BAYILDIM, SEPETİN KENDİSİ ZATEN ÇOK GÜZEL, İYİ Kİ BÖYLE BIRAKMIŞSIN, ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noblesse, teşekkür ederim:) evet sepeti çok severek almıştım:)

      Sil
  9. Beğendim ben bunları.

    YanıtlaSil
  10. Çok eğlenceli olmuş, baykuşun şaşkın ifadesi süper:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selmatozan, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  11. cok ama cok sirin olmus
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihan, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  12. Ecercem, kapı süsün çok cici olmuş, asıl dikkatimi çeken iple yaptığın tasarım oldu, bak bu hiç aklıma gelmemişti, kopya çekeceğim haberin olsun :)


    Canım, bu arada, bu yeni pop-up yorum penceresinde yorumları takip etme butonu yok, bu nedenle yorumları takip edemiyoruz, yorum ayarlarından "gömülü"olanını seçersen takip edebileceğiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banu hanım, çok teşekkür ederim, beğenmeniz mutlu etti beni:) tabii ki ne demek:) seçtim gömülü'yü:)

      Sil
  13. Çok güzel ve yine çok özgün:) kuru dal parçası çok yakışmış.Kendin için yaptığın kutu da çok sevimli olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Her ikisi de harika ama baykuş olunca işin içinde benim favorim;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim:) evet baykuş gözüyle...

      Sil
  15. kapı süs de sepette çok güzel.kapı süsündeki detayları çok sevdim.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanay, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  16. Merhaba, ne kadar güzel yapmışsınız. Kuru dal kullanma fikrini sevdim. Çok emekle ve çok muntazam yapmışsınız. elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nergiz hanım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  17. çok şirinolmuş kuru dal fikri kalın ip çok güzel fikir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönül hanım, çok teşekkürler:) beğenmenize sevindim:)

      Sil
  18. Çok güzel bir tasarım. benim baykuşlarıma da yapsam mı :P
    Ellerinize sağlık çok sevimli gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esran, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  19. harika çok tatlı bir çalışma olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı