23 Ekim 2013 Çarşamba

BİR STAND HİKAYESİ :)

DİKKAT: bu yazı uzun ve bol resimlidir:):)

Merhaba:)

Daha önce Esra'dan bahsetmiştim ona hazırladığımız poşetlikler yazımda..
Bu yazı da Esra'nın standı ve öyküsünün yazısıdır....

Bir gün telefonum çaldı ve tatlı sesli bir bayan benden standı için kara tahta istediğini söyledi.. ve sosyete pazarındaki yerine davet etti... ben de elimdeki bir kara tahta örneği ile gittim, çünkü anladığım o boy bir tahtaydı :):)

Esra planlarını anlatmaya başladığında işin kara tahta değil stand tasarım işi olduğunu anladım:)
Telefonundaki bir fotoğraf bizim çıkış noktamız olacaktı... isteklerini anlattı, yapabileceklerimiz konuştuk ve başladık çalışmaya...

Ağustos ayında başladığımız işler ancak geçen hafta bitti.
Dev bir kara tahta yaptık üzerini reçeller, uğur böcekleri, tavuklar, yumurtalar ve nazar boncuğuyla süsledik.
Esra'ya özel bir tabela hazırladım( daha sonra Esra bu tabela deseninden kavanozları için etiket ve kartvizit hazırladı)

ahşap masalar tasarladık, masasının üzerine ahşap küpler hazırladık... yine masası için minik ayaklı karatahtalar yaptım.
fotoğraflarda ve Esra'nın bu serüven için hazırladığı slaytta zaten bütün ayrıntıları göreceksiniz...

Çok iş öğrendim iyi bir arkadaş kazandım:)
neredeyse her hafta sonu benimle standa gelen kızım ve eşime çook teşekkür ederim:)

sizi fotoğraflarla baş başa bırakırken:) Esra' nın facebook sayfasına göz atmanızı ve Ankara'daysanız standına mutlaka uğramanızı öneririm.



Adres: Gerçek İstanbul Sosyete Pazarı-Ümitköy (Çarşamba-Cuma-Cumartesi)
















neredeyse her hafta sonu benimle pazara giden ve hatta satış bile yapan kızım:)




















4 yorum:

  1. Çok hoş bir çalışma olmuş, tebrikler, el ele verince nice güzellikler hayat buluyor;) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Her şey harika,hepsine kim bilir ne kadar saat ayırdın.Allah emeklerinizin karşılığını versin.

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık. ne çok emek ve özen var işlerinde. videoyu izlerken çok duygulandım. gurur duyuyorum seninle. iyi ki varsın...

    YanıtlaSil
  4. çok hoş ve farklı şeyler yapmışsınız hepside birbirindn güzllr :) bende hobi çalışmaları yapmaya başladım ve bunları yavaş yavaş blogumda yayınlıyorum sizi kndi bloguma beklerim :)))

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı