4 Temmuz 2012 Çarşamba

yeni çalışmalar yolda:)

merhaba..
Sipariş çalışmalarım var bu aralar, desen çıkar, kes, yapıştır, dik, tasarla, renk seç, malzeme al koşturuyorum:)
 Sürekli çıkan eklemlerime yenisini ekledim bir kaç gün önce, ayak bileğim çıktı 2 gündür ara verdim koşturmaya dinleniyorum:)
Aklımda bir sürü şey var, gece yarıları kolilerin içinde aklıma gelip, malzemelerime ulaşamamanın ağırlığıyla içimi burkan.. heepsi yapılacak:)
 Neden hep bir yere yetişmem gerekiyor gibi bir his var bende???



siparişlerin ucundan ilk görüntüler:)


21 yorum:

  1. ama bu ördek çok tatlı :))) devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü keçeler, teşekkür ederim:) çok yakında:)

      Sil
  2. çok güzel görünüyorlar bitmiş halinide merakla bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Geçmişolsun.
    Eklemleriniz bu kadar koşturmacayı çok buluyor olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kürşad bey, çok teşekkür ederim:) ya onlar alışacak ya ben:)

      Sil
  4. çok sevimli. geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun, bence sen iyileş bir daha aksilik yaşama diye bu ördek böyle sevimli sevimli bakıyor sana :)

    YanıtlaSil
  6. Çok çok geçmiş olsun, çok üzüldüm inan. Şimdi daha iyimisin?

    Ayrıca Ördek şirinlik muskası olmuş Ecerim ya, ellerine sağlık. Ama lütfen dinlen nolur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, daha iyiyim, ufak kazalar oluyor.. kardeşin iyidir umarım çok büyüğünü atlattınız siz.. teşekkür ederim:) dinleniyorum:)

      Sil
  7. çok tatlı, merakla bekliyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblesse, çok teşekkürler:) umarım bitmişini de beğenirsiniz:)

      Sil
  8. Geçmiş olsun,kesin nazar değmiştir. Acil şifalar dilerim.Ördek çok şeker olmuş devamını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray hanım, çok teşekkür ederim:) beğenmenize çok sevindim:)

      Sil
  9. İnsan kafasında bir yapılacaklar listesi ile dolaşırken hepsini yetiştirmeye çalışırken eli ayağına dolaşıyor ve aksilikler de oluyor. Aman dikkat et, bileklerde yer ediyor bir de bu burkulmalar sonra... Çok geçmiş olsun. Ördek yine tam senlik, harika... Öyle işler yapıyorsun ki artık başka bir yerde de görsem senin elinden çıktığını anlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cebimdeki renkler, evet son zamanlarda sıkça yaşıyorum bu durumu:) umarım yer etmez, çok teşekkür ederim:) ne güzel şeyler söylemişsin..

      Sil
  10. oh sonunda her zamanki sen oldun bu çohoş.
    :)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı