20 Nisan 2012 Cuma

keçe iğneleme - gül

Bu aralar daha az laf daha çok iş :)




23 yorum:

  1. Harika olmuş ellerine sağlık.Bayılıyorum keçeden yapılan işlere.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar konuşuyor zaten, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan hanım, teşekkür ederim:)

      Sil
  3. işlerinle ,yaptığın güzelliklerle farkını hep ortaya koyuyorsun,tebrik ederim seni,yine çok başarılı bi iş çıkarmışsın..emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflar yeter gerçekten:) O kadar güzel çalışmalar paylaşıyorsun ki, ellerine sağlık canım.
    Mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika olmuş, bayıldım, belki nasıl yaptığını bi postta paylaşırsın:))))

      Sil
    2. okuyan, çok teşekkür ederim:)

      Sil
    3. Noblesse, teşekkür ederim:) olabilir tabii paylaşabilirim:)

      Sil
  5. Ben bu gülü alır yakama takarım :) çok güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, teşekkür ederim:)

      Sil
  6. tebrik ederim.nasıl güzel broş olur bundan...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SMİLENA, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  7. Harika olmuş.Yaptıklarınızı gördükçe daha çok hoşuma gidiyor keçe iğneleme tekniği...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş, çok teşekkür ederim:) böyle düşünmenize çok sevindim:)

      Sil
  8. Ne güzel bir çalışma bu, renk çok güzel, şekillendirme zor olmalı, yaprakta olacak mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banuca, çok teşekkür ederim:) iğneyle yapıldığı için biraz oyalayıcı, yapraksız bu gül:)

      Sil
  9. ayy bu da güzel işte.
    senden zevksiz bişi çıkmıyor.
    :)
    dün gittim keçe kitap ayraçları aldım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, çok teşekkür ederim:) yaşasın keçeee:):)

      Sil
  10. ellerine sağlık,süper olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakteri, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  11. Yaptıklarını hayranlıkla izliyorum, tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baykuş gözüyle, çok teşekkür ederim:)

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı