3 Haziran 2014 Salı

YENİ YENİ ÜRÜNLER-ODTÜ ŞENLİĞİ

Merhaba 'odtü mezunlar derneği şenliği' geçtğimiz pazar günü yapıldı..son 15 gündür siparişlerime ara verip şenlik için hazırlandım hem de yeni çeşitler çıkarma fırsatı buldum..Şenlik nasıldı diye sorarsanız havanın yağmurlu olması sürprizi ve organizasyon eksikliği biraz canımızı sıktı ama günümüz iyi geçti:)

bu sürede yeni çeşitler çıkarmak benim için çok keyifli oldu:)

yastık fiyatları içi buraya, 
magnet fiyatları için buraya,
kasnak panolar ve kapı süsleri için buraya,
ahşap ürünler için buraya,
karatahta fiyatları için buraya,
 göz atabilirsiniz..


























4 yorum:

  1. islerinize bayiliyorum ellerinize saglik eger izniniz olursa fikirlerinizden bende yaralanabilirmiyim size sormadan ornek almak istemedim

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım,bayıldım...hepsi de o kadar orjinal ve mükemmel ki.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ecer Hn.
    Yine çık güzel işler çıkarmışsınız. Tebrikler,
    Ellerinze sağlık.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı