30 Nisan 2013 Salı

urgan sepet- cocacola dünyası ve bir kaç detay :)

herkese merhaba:)

bir kaç akşamdır bu sepeti örmekle uğraşıyorum.. netten kaydettiğim resimlerin arasına bulup, aynısını yapamasamda ecerce bir sepet ördüm:) nasıl yaptın derseniz anlatamam, tamamen uydurma:)
malzeme çok olunca evde her yere bir sepet bir kutu gerekiyor, bir kaç eşyamı daha toparlayacak şimdi bu sepet:)




 hafta sonu coca cola dünyasındaydık.. bir şişe koleksiyoncusu olarak son gününde gitmiş olmanın burukluğu olsa da; yeni şişem, ismimi yazdırdığım kutu ve metal coca cola kutusu beni çok mutlu etti:)

bu çadır Türkiye'yi geziyor, coca colanın tarihini anlatıyor, nostaljik ürünlerini sergiliyor ve çok sevdiğim ürünlerinin satışını yapıyorlar..



kırmızı cola şişesi de arkadaşlarımın doğum günü hediyesi olan metal bir şişedir efendim:) koleksiyonumun en değerli parçalarından:)


mutfak için yaptığımız rafları hatırlarsınız belki.. işte ben onu bantlarla süsledim, renk kattı mutfağa:)




ve Türkiye Posterlerim:)
sitesinden indirdiğim posterleri çerçeveleyip astım.. uzun zamandır bilgisayarımda bekliyorlardı.. geçen gün Semi'nin hatırlatmasıyla aklıma geldiler, hemen siteye gidip yeni posterleri inceleyip, beğendiklerimi tekrar indirdim ve hemen astım yine unutmadan:)



bunlar da mutfaktakiler:)


 ahşap üzerine yağlı boya yaptığım panoyu da mutfağıma astım hem de çivisiz vidasız:)
fikir vermesi açısından paylaşayım dedim:)


13 yorum:

  1. sepet süper olmuş valla. bende bulmuştum bu sepetin yapım aşamalarını hatta malzemeleri de aldım ama tembellik kötü tabi... :) ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgi atölyesi, çok teşekkür ederim:) örmesi çok keyifli ve kolay.. hemen yapın derim:)

      Sil
  2. :) ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuş. En çok sepetle baykuşlu panoya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. harika bir sepet olmuş.ayrıca panolar da harika.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  4. Herşey harika o sebetten ben de yapıcam harika olmuş,ellerinize sağlık❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SMİLENA, çok teşekkürler:):)hemen yapın derim çok keyifli:)

      Sil
  5. Sepet müthiş! Yaptığınız işlere söyleyecek bir şey bulamıyorum.
    Benden hızlı olduğunuz da kesin. Duvara asılmış çoktan posterler:) Çok güzel durmuşlar. Ne güzel benim de bahsetmem vesile olmuş. Ben de ne geç keşfetmişim diye hayıflandım ilk gördüğümde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi, çok teşekkürler:) elimi çabuk tutmam gerekiyordu bu sefer unutmamak için:) posterler harika ama değil mi:)

      Sil
  6. sepet çok harika olmuş.herşey güzel..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. sepete bayıldım ben çok hoş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı