6 Şubat 2013 Çarşamba

AYICIKLI AYDEDE KAPI SÜSÜ

yeni kapı süsü çalışmam..






17 yorum:

  1. Ellerine sağlık,ne kadar güzel olmuş.Her biri ayrı ayrı emek istiyor.Gerçekten çok hoş.

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş , ellerinize sağlık çokta titiz çalışmışsınız

    YanıtlaSil
  3. Hey Allahım o ayıcıktaki ifade nasıl güzel olmuş çok beğendim ecer ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanaycım, çok teşekkürler:)beğenmene sevindim:)

      Sil
  4. Senin yaptığın işler tamam harika oluyor ama birde çok sevimli sıcacık oluyor Ecerim ya. Valla çok beğendim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, çok teşekkürler:) çok sevindim böyle düşünmene:):)

      Sil
  5. Çok sevimli şeker bişey olmuş canım eline emeğine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MARİFETANE, çok teşekkür ederim:) sevgiler:)

      Sil
  6. çok güzel olmuş bayıldım ellerine sağlık:)) bende kapı süsü yapmayı çok severin görmek istersen bloguma beklerim... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öznur, çok teşekkür ederim ama blogun görünmüyor..

      Sil
  7. Sevimli mi sevimli, renkler de harika uyumlu olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş ellerinize sağlık. ebn bi şeyi merak ettim. yanakları pembeleştirmek için ne kullanıyosunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) allık kullanıyorum:)

      Sil
  9. cok sıklar gercekten ben de yapmak istiyorum kalıpları nereden temin edebilirim

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı